Advertisement

צעדת הדגלים : יום ירושלים ריקוד הדגלים תשע ×– Jerusalem Day Parade 2017 Youtube : מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים.

צעדת הדגלים : יום ירושלים ריקו×" ×"×"×'לים תשע ×– Jerusalem Day Parade 2017 Youtube : מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים.. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי.

מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים. למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. מודים למשטרה על שיתוף הפעולה.

×
×"ק×'ינט ×"חליט מצע×" ×"×"×'לים ש×'מחלוקת יתקיים ×'יום ×' אחרי ×"ש×'עת ×"ממשל×" from ynet-images1.yit.co.il
אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם. בתום הדיון בקבינט מדיני ביטחוני הוחלט לדחות את מועד צעדת הדגלים לשבוע הבא. למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי. האופרה הירושלמית חוזרת יום שישי עיתונאים הם קודם כל מספרי סיפורים יום שישי מתכוננים לשבת. כל תוואי אחר שלא יכלול את שער שכם זו כניעה לאיומים של חמאס ותביא ללחצים נוספים לחלוקת ירושלים. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים.

צעדת הדגלים מכל זווית אפשרית:

לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. לא יודע עד כמה זה משמעותי מבחינתנו שיעבור שם, אבל. בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו… הוידיאו מצולם ממצלמת ראש תוך כדי שאני מצלם תמונות. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. כל תוואי אחר שלא יכלול את שער שכם זו כניעה לאיומים של חמאס ותביא ללחצים נוספים לחלוקת ירושלים. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). צעדת הדגלים מכל זווית אפשרית: אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם.

פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. האופרה הירושלמית חוזרת יום שישי עיתונאים הם קודם כל מספרי סיפורים יום שישי מתכוננים לשבת. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: הוידיאו מצולם ממצלמת ראש תוך כדי שאני מצלם תמונות.

×
×"אם ריקו×" ×"×"×'לים צריך לע×'ור ×'רו×'×¢ ×"מוסלמי כיפ×" from www.kipa.co.il
בתום הדיון בקבינט מדיני ביטחוני הוחלט לדחות את מועד צעדת הדגלים לשבוע הבא. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. גם פינוי אביתר יגרום לא מעט כאב ראש בקואליציה, חכ מוסי רז מחר צפויה להיערך צעדת הדגלים בירושלים, המצעד שנדחה מהשבוע שעבר צפוי להתקיים בירושלים במתווה חדש. בחמאס מזהירים מפני קיום צעדת הדגלים המתוכננת ליום חמישי הקרוב. בהודעת הקבינט נכתב כי המצעד יתקיים ביום שלישי הקרוב במתווה שיסוכם בין המשטרה למארגנים. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'.

לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו.

דריכות במערכת הביטחון ניר דבורי | 22:50. הוידיאו מצולם ממצלמת ראש תוך כדי שאני מצלם תמונות. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו… לא יודע עד כמה זה משמעותי מבחינתנו שיעבור שם, אבל. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה. האופרה הירושלמית חוזרת יום שישי עיתונאים הם קודם כל מספרי סיפורים יום שישי מתכוננים לשבת.

מצעד הדגלים יתקיים בירושלים ביום שלישי הקרוב מארגני האירוע שעורר סערה והמשטרה השיגו הסכמה על קיום המצעד בתחילת השבוע הבא: טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. צעדת הדגלים חייבת לעבור דרך שער שכם ובמידה ולא אזיי אין טעם לקיים אותה. אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים.

ריקו×
ריקו×" ×"×"×'לים ו×"כלימ×" אוי לו לעם שכל שמחתו ×"יא שמח×" לאי×" שיח×" מקומית from www.mekomit.co.il
תעבור גם דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה. גנץ ידרוש לבטל את מצעד הדגלים הסתה פוליטית ואיום ישיר של חמאס: מצעד הדגלים יתקיים בירושלים ביום שלישי הקרוב מארגני האירוע שעורר סערה והמשטרה השיגו הסכמה על קיום המצעד בתחילת השבוע הבא: טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. כל תוואי אחר שלא יכלול את שער שכם זו כניעה לאיומים של חמאס ותביא ללחצים נוספים לחלוקת ירושלים. ממשלה איבדנו לקחו אותה שקרנים אבל את ירושלים אסור לאבד בשום מחיר כולם עולים לירושלים עם הדגלים הכי גדולים שיש.כמה דם חיילנו. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו…

גם פינוי אביתר יגרום לא מעט כאב ראש בקואליציה, חכ מוסי רז מחר צפויה להיערך צעדת הדגלים בירושלים, המצעד שנדחה מהשבוע שעבר צפוי להתקיים בירושלים במתווה חדש.

אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לא יודע עד כמה זה משמעותי מבחינתנו שיעבור שם, אבל. הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). 11:19 צעדת הדגלים בציון 50 שנה למלחמת ששת הימים ומה שמסביב. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. האופרה הירושלמית חוזרת יום שישי עיתונאים הם קודם כל מספרי סיפורים יום שישי מתכוננים לשבת. דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'. רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה. מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז.

Posting Komentar

0 Komentar